24 September 2011

Serabut selirat.....

ahhh aku tahu tapi xtengok..aku ok..tapi td aku tengok aku sakit...aku tengok dia yang satu lagi...sepi...aku senyap...aku tengok dia makin menjauh, aku terasa...kenapa aku dua, tiga hari ni...aku keliru...aku cuba keluarkan semua yang kusut..makin kusut...aku serabut...aku cuba luruskan apa yang berpintal..tidak kejumpa pengakhiran nya...aku lepaskan dia...dia mencari...aku lepaskan dia...dia senyap..mungkin in yang terbaik...aku lepaskan dia...jika dia jodohku, satukan hati kami...dekatkan ingatan kami antara satu sama lain...hadirkan dia saat aku serabut..berpintal..ketemu jalan mati atau dalam pembinaan...hadirkan aku sebagai penenang hati dia saat dia kebuntuan..kepenatan...kebingungan....kekeliruan...kesusahan hati....hadirkan aku sebagai penenang jiwa dia...ini pintaku...dan jika dia bukan jodohku, redhakan aku dengan ketentuanMu...
saat ini mata terasa panas...terasa basah...aku tahan..aku telan...sakit tapi ku diam....moga aku tenang dari rasa beserabut selirat ini....

No comments:

Post a Comment