10 September 2011

Tersentap

hari ni (eh da kira semalam la kan..huhu) 1st tym org ckp secara serius ngn aku dpn2 mke aku sendiri yg aku ni kejam...xde perasaan..saat kata-kata tu menyapa telinga ni, jantung aku seperti berhenti berdegup...nafas terasa sesak...fikiran terasa beku...eh ni da cm org ucapkan kata-kata cinta kat kita kan..tp dalam hal aku ni dia cakap aku ni kejam xde perasaan...so cmne? cam jatuh cinta gak ke rasa dia?ahhh xkisah lah, yang penting kata-kata tu da di ucap pun pada aku...
sesaat, dua saat, tiga saat...otak aku pun cuba mencernakan apa yang dia cakap tadi..kejam??xde perasaan?? apakah? ni seyesly pe yang aku alami..satu saat..dua saat.. tigaa saat...aku xtau bpe lame otak aku cuba tuk cernakan maksud kata-kata tu...lama juga la aku cuba fikirkan kata-kata yang berupa kata dari hati seorang lelaki pada aku direct..xde gne msg, xde gne call, xde gne blog, xde gne wallpost..xde gne coment kat fb..mmg live dia bg kat aku...
hati dan perasaan ni mana lah boley dipaksa2..kalau hati tu xterbukak tuk org tu, xkan aku nak ckp ngn ati,"wooiii2 bkk la pintu ko bg dia ni masuk..." xlogik la kan..tapi aku kejam begitu ke? aku xde perasaan ke? aku punya perasaan...tp aku jaga, coz aku xnak terasa sakit itu lagi..hati aku belum bersedia untuk menerima org tuk aku syg n org tuk syg aku....grrrrrr~~

No comments:

Post a Comment