10 June 2010

bia la ku dgn cra ku...kamu dgn cra kamu......

frust???u can say dat...sbb pe??juz feeling like dat..huhuhu mgkin ati dia lom tbkk lg tuk trme org len..n my heart is still not strong enough 2 accept any broken heart yet...maka hati ni merela kn dia pergi tuk mcri bhgia yg len...cpt sgt mglah??bia la korg nak ckp pe pn..tp dri ini n ati ini blom bsedia tuk d kcwa kn lg....klu da syg n ske sngup wat pe sj???mayb tuk sstgh org cre tu bjln...but 4 me i'm not totally agree with it..knp??xtau la...yg byk sgt tny ni npe??bia la...ini dri ku..ini tuk kbhgian dri ku...

kamu...
andai kamu tahu isi hati ini....
aku xakn mcrangi dri mu...

andai kamu trma dri ini,
aku akn bhgia di saat kamu bhgia...

andai kamu sedih,
walau d mna pn,
aku akn tetap ada untuk mu....

andai kamu gembira,
aku akn turut gmbra
walau wktu itu aku sgt terluka...

kamu....
bagi ku kamu terlalu indah buat dri ku...

kamu terlalu sempurna
untuk ku berganding dgn mu...

kamu...
kpnting dri mu tiada bnding nya
dgn kpntingan dri ku....
andai kamu terluka psti dri mu ku rwat dhlu...

kamu.....
ada nya dri mu dlm dri ku walau tnpa pngtahuan mu
aku sdh ckup bhgia dan gmbira...

kamu....
walau sribu kali ku ingin kn dri mu
akn ku tgu dri mu tuk trma dri ku dgn rela mu....
tdk akn ku mmksa dri mu tuk trma dri ku wlau kamu ku ingini......

No comments:

Post a Comment