13 June 2010

my heart juz ache........

my heart aches even more...juz cant handle it any more....mayb dia bkn utk ku....pd dia aku bkn siape2....aku hnya sorg yg dia knl..tu je..not more than dat....what should i do???usaha??da...byk cre da...but then he seem much farther than b4...mayb dia da de org yg dia mnt la kot....n org tu bkn nye aku...aku kne bgn dr mmp ni...bgn feez bgn.....jgn tlalu tikt perasaan tu.....kau kne sdr spe dri kau tu...jgn nak perasan k...dia bkn utk kau....sentiase ingt tu....

but.....y cant i juz ve a bit of happinest???xckup lg ke pe yg ko dpt slme sbln ni??kau ckup gmbre kn.....ckup2 la tu...bpjak la d bumi yg nyata feez...jgn bia dri tu hnyut lg...jgn bia kn hati tu skt lg....hati kau tu blom ckup kuat tuk trme kkcwaan lg...aku tkt 1 ari nnt kau da xde hati lg da...eemmm pe kau nak wat???kau ingt xspe dri kau tu??ingt2 la cket.....

tp apa slh aku??aku juz mmnti dia je...aku juz mau kn scbis kbhgian...cm org len...emm tp ati aku sgt skt ble dia mgelak dr aku...xpe la feez..trme je knyatan ini.....dia bkn utk mu n kau bkn utk dia...dia hnya pnbt hati mu yg lara sketika cuma...ingt la ada yg lg bek dr mereka2 yg pernah hdir dlm hdup mu....jgn bia kn dri mu hnyut dgn perasaan yg bkn sptt nya mjd milik mu....bia kn dia bhgia dgn cre nye klu bnar kamu mnyayangi dri nya....bia kn dia...

tp knp ari tu dia cm bg hrpan n noe dia juz missing...eemmm sgt xske perasan ni...n the memories keep on coming back...evry little piece of it.............

No comments:

Post a Comment