28 September 2010

apasal tah ngn aku ni...

aku makin cengeng...betul...xtipu..bukti nye masa entry ni ditaip air mata sy gugur jugak...cuba ditahan dr td..tp dia nak trn gak...npe cmni??cedey...cedey sgt....kawan2 ms dip dlu da trs cm jau sgt...padahal masa dip dlu kt xubah cm fmly...ssh sng kt bersama...tym test n quiz sti kt jd wonderpets...hehe rnd sgt kat korg2 tym tu...rnd dat moment...aku emo??mgkin btl..korg xknl aku..aku huha luha ngn korg..tp korg tau ke pe yg aku rs kat dlm??yg lg aku sedey cik atul xde kat cni, tuk aku cte sume bnd ni...cume dia n ina je yg tau aku cmner...aku snyum tym happy...aku senyum tym benggang...aku senyum tym kne marah..( ok aku bkn gila ok..tp xnak bg org tu mrh lg..so aku snyum la..aku even senyum tym aku sedey...korg nak tau knp??sbb aku xnak korg sedey psl aku...aku syg korg sume...tp aku rs cm ati aku ni xptng pn bg korg kn..(aku tau ramai yg akn ckp 'ko spe aku nak mek kisah psl hati ko'...tp aku xksh coz korg kwn2 aku...org yg aku syg)...yg ptng ati korg...aku bkn tunjuk baik la..tp ni la hakikat nya aku...ko tgk aku cm biol je kan..tp aku tah la...ssh aku nak ckp psl diri aku...klu korg nak tau korg kne rapat ngn aku then br evaluate diri aku ni sndri...klu aku ckp korg ckp aku ni cm baik2 je...

entry ni sbnr nye psl apa??psl korg2 yg aku syg sgt..(tgk da bhse kan aku da..coz ni entry ni khas aku tujukan kat korg)..aku ingt lg kerjasama kt tym anjurkan pgrm quiz dlu..ok aku ngaku aku ada lari sat tym tu..tp bfre2 dat aku wat kje ok..hehe then ms lakonan...ms klas pling aku xley nak lpe..hehehe korg the bez la..byk lg tp t aku type byk2 korg mls lak nak bc kn..hehe

xlpe gak kat mmbr2 aku yg sgt2 aku syg...cik atul...cik az..cik yus...cik aznie..cik hani...cik ros...eh cik ke??eemm cik la kot..hehe hang mmg sntiase cik kat aku..hehehe ssh sng kt bersama..hehe sgt2 syg korg..aku nak korg kat cni..lg2 cik atul..byk cte nuha nak cte ni...segunung ceritera menanti mu...segunung ceritera juga aku nnt kn dr mu..heheh madah jgn xmadah...

so moral of da story...aku syg n rindu korg sume...terutama atul, az, yus, aznie, hani n ros...t ada ms kt hangout ea..hehehe lub2 korg sgt2...

4 comments:

  1. ak pon rndu ko n diaowg sume.rndu sgt2...rndu nk gduh,nk ngis n ktawa ngan kowg sume...

    ReplyDelete
  2. rndu nk nk tren same2...huhuhu

    ReplyDelete
  3. hehehe sgt2 rnd korg2 sume...
    eemm nak buli atul....

    ReplyDelete