26 July 2011

bila bosan melanda diri

setakat cuti ni aku xde wat pape pn..novel aku pun terbiar je..bukan xnak smbg, tapi xde mood n ilham..cmne nak smbg kan..lpe lagi nak call zapcity..klu cmni la gaye nye, cmne la nak dpt P b4 rye..ssh la kan..huhu so kne wat reminder tuk call zapcity esk ni..then i'll be fine la kot..huhu 

otak n perasaan ni mmg pelik kan..tgh lepak2 tgk tb pn dia stil bekerja...bukan aku yg soh..tp dia melayang-layang..nak wat cmne..tbe2 cm terpikir nak kawen..haha hello, yg nak kne kawen tu abg..yg ko pun sibuk-sibuk pehal??pelik la..cmne la agak nya klu kwen tym belajar ni?ley coup up ke?both stdy n house?boley seimbang ke both nye?

haisshh npe la aku tbe2 terpikir benda yang aku rasa patutnya aku pk lme lagi..lama ke??hurmm 2 o 3 years lagi kan, so ley la lame lg wlpun xbpe nak lama..agaknya sbb 2 month lagi ieka nak kawen kot..n dlm diz week nak g merisik tuk abg..rye ni dia tunang..then next year dia kawen..haha aku lak yang terasa nak kawen skli..jgn nak ngada la cik nurhafizah ooiii...mau kena bebel ngn ayah 7 hari 7 malam kang...wait wait, what??ayah nak bebel 7 hari 7 malam??mmg mmp la tu kan..tp mana la tau kan tbe2 je..huhu xsanggup dgr..kang ada yg jd drma air mata..bukan nya xtau kamu tu cmne fizah..haha lg 1 ada ke calon nye??haha mayb ada myb xde..so jgn nak berangan nak kwen skng..tgu ble da dpt hulur wet kat mama, ayah n adik2 br pk nak kawen..so klu nak cmtu, kne la stdy tul2..bkn men2..

haiisshh makin hari aku makin malas nak stdy..rasa cm xnak stdy pun ada gak..nak kena marah ni...spe2 tolong marah diri ni ye kalau dia xnak stdy..

senyum dan tertawa sambil membuat post ni...ni da bosan tahap maxima la ni...smpi ley terpk bnd ni...hampeh tul la otak kamu ni fizah..sudah2 jangan pk yang bukan2...enjoy your life dlu okeh! peace n smile ^_^

No comments:

Post a Comment