26 February 2011

Dia kamu dan dia.......

dia - masih dihati..masih sayang masih cinta...

kamu - sahabat teman dan kawan....

dia - masih bingung memikirkan nya...

harus aku dimarahi andai mereka-mereka membaca ini...harus mereka ketahui hati ku bukan boleh di paksa...harus mereka tahu aku sayang insan-insan ini...harus mereka tahu aku tahu apa itu cukup..harus mereka tahu hati ku bukan boleh di set...harus mereka tahu aku sayang dan cinta dia..harus mereka berhenti paksa diriku untuk melupakan dia dalam sekelip mata...harus aku tahu ini adalah salah...harus aku tahu ini bakal dan telah melukai mereka...harus aku berhenti laku begini..harus aku memahami hati dan perasaan mereka...andai mereka-mereka membaca aku mohon maaf segalanya..dan harus aku tahu maaf itu aku tidak layak untuk terima tetapi aku mohon juga kerana aku tahu salah aku..cuma ego buat aku tidak nyatakan terang-terang....harus aku tidak lagi terlibat dengan life mereka-mereka lagi...kerana aku hanya akan menyakiti hati dan perasaan mereka-mereka....harus aku hilang sebentar dari life mereka-mereka ini....muhasabah diri seadanya..dan menyesali apa yang terjadi....terima kasih untuk kenangan terindah ini mereka-mereka....mereka-mereka adalah yang terbaik pernah berlaku dalam hidup ku......maafkan segala yang pernah aku lakukan....aku doakan kebahagian untuk mereka-mereka sehingga ke akhir hayat kalian....sayang kalian tidak terbanding....

No comments:

Post a Comment