13 February 2011

Selamanya akan ku ingat......

org kata ble ada dpn mata kt xrti nak hargai..aku la slh sorg tu..nak wat cmner..ms dia ada tu aku xrs cm pe yg aku rs skng ni...tp ble dia da xde kat sisi aku baru la aku raa kehilangan tu..dan baru la aku rasa pe perasaan aku...tp harus kah aku nyatakan kat dia kalau dia da xnak dgr lagi pe yg aku nak kata ni...

pada aku yg aku rasa aku kenal dia, dia xkan terima pe yang aku akan cakap ni..sebab nye hati dia da banyak kali terluka dengan sikap aku...tu la org ckp sesal dulu pendapatan sesal kemudian tidak berguna..HAMBEK ko!!!!

hati, faham la pe yang akal berkata...biarkan dia kalau kamu sayang dia...jangan di paksa benda yang da berlalu...kalau benar kamu sayang dia, biarkan la dia bahagia...tersenyum la kamu bersama senyuman dia..itu yang paling indah kamu boley lakukan...aku tau kamu akan menurut kata mu sendiri, tetapi dia sudah ambil kembali hati nya yang ada pada kamu...

pengajaran kali ini sangat bermakna dan berharga...jangan selindung pe yang kamu rasa lain kali...terus terang la kamu...jangan biar kan akal menguasi kamu saat kemu benar-benar ikhlas berkata-kata..

andai dia baca ini, aku mahukan peluang untuk membahgiakan diri kamu...kerana sesungguh nya kamu telah memenuhi segenap ruang dalam diri ku ini dalam sekelip mata...aku mahu menebus luka-luka yang pernah ku terbit kan pada hati kamu..izin kan lah aku membalut luka mu itu sehingga tiada lagi parut yang kelihatan..beri lah aku peluang untuk menyayangi diri kamu sepenuha jiwa dan raga ku...kerana kamu ada lah 1 keajiban yang berlaku dalam hidup aku....maaf kan la diri ku sepenuh nya...terima lah diri ku ke dalam hati mu...aku sangat merindui diri kamu.....dan aku sangat sayang pada kamu....

No comments:

Post a Comment