21 February 2011

Kau ihlam ku...

ahh sekali lagi aku lukakan hati insan yang sgt menyanyangi diri ini....

aku sgt syg kat dia tapi kerana takut terluka aku telah menyakiti hati nya..kenapa begitu sekali fiza??dan dari perbuatan ku itu, aku turut terluka di saat dia terluka...tetapi aku masih melakukan nye...kenapa fiza??aku sgt terok...sgt mengakui nye..aku sentiasa terlupa tuk menjaga hati org yang aku sayang, hanya kerana aku takut untuk terluka lagi...damn fiza...stop hurting the person u love...

dan sekarang saat aku menyedari nye, aku tahu sudah terlambat bagi diri ku untuk menjaga hati nye..kerana hati nya telah terluka teruk atas perbuatan ku selama ini..aku benci rasa ini..aku benci situasi ini...

aku ingin sekali menjaga dan membelai hati nya supaya dia tidak terluka...tetapi kenyataan yang sering aku hadapi menletak kan dia di situasi kini...aku benci...aku cukup tak suka melihat insan yang aku sangat sayangi terluka begini..tetapi apakan daya ku, hati ku telah hancur remuk atas kenangan lalu dan aku xmahu merasai nya lagi..lantas dia menjadi mangsa kekejaman perbuatan ku...maaf kan aku sayang...sungguh dari hati ku...

aku sangat inigi melihat kau gembira dengan diri ku..tetapi aku takut untuk menyerah kan seluruh hati ku kepadamu walaupun kamu telah memenuhi hati dan perasaan ku...

aku sangat menyayangi diri kamu...andai kini kau tanya soalan itu akan ku nyatakan kamu raja di hati ku...kamu telah memiliki hati ku...kamu adalah pemberi nafas dalam hidup ku....kau ihlam ku............ <3 u much n much more everyday in my life....

No comments:

Post a Comment