27 January 2011

tangisan dalam senyuman.......

aku xtau pe yg jd ngn diri aku ni...aku buat mcm2 benda yg aku sendri xley nak byng kan aku buat..tp kenapa??aku benci diri ku untuk ini..org nmpk aku happy, gelak. buli org, stdy, tp ternyata dlm ku tidak sama sama sekali...aku masih menangis..aku terseksa...aku bengang!! 
mmg xnak slh kan dia..mungkin ini salah ku...menyayangi diri nya sepenuh ati ku...aku masih sakit syg..sakit di tinggal kamu..aku memberontak kerana itu...aku sendiri xtau npe..tp ni yg aku lakukan...wake up fiza, this is not u...make yourself happy...
dan sudah nya aku menangiz dikala pagi ini..aku masih sayang, masih cinta, masih mengharap akan diri nya..mengenang dia membuat aku mengalir air mata ku...fiz, npe ni??kau makin lemah..ini bukan diri kau yg sebenar nya...
aku mencari teman yang memahami akan diri ku ini..aku mau luah kan segala yang terbuku dihati...aku mau ceritakan apa yang ada...aku mau dia tahu apa isi hati ku..tanpa perlu aku disekat di tgh jalan penceritaan ku...
aku pernah jumpa...aku pernah bahagia begitu..tetapi, dia pergi meninggal kan diri ku...
aku xmau menyampai kan sesuatu yang membisan kan seperti ini..tp ini la cara ku meluah kan segala nya..pasti kalian bosan membaca hatiku..pasti kalian memikir kan yang tidak- tidak..
aku tidak mau menjadi seperti ini...permulaan tahun baru yang tidak enak membawa ku kepada diri ku ini...aku pohon untuk menjadi diri ku yang lalu...aku rindukan gelak ku yg lepas bahagia..
aku penat..aku lelah....aku mau kan diri ku semula....aku mau bahagia...aku serah semuanya pada yang maha Esa..Dia yang mengetahui semua untuk ku dan kamu, kamu,kamu dan kamu semua....
aku harap akan ketemu dengan diri ku setelah kembali ke sini sesudah nya cuti tamat...
maaf mama, ayah, abang, kakak, aira, eja, anis n adik coz cuti ni org xbersama korang...org mau mencari secebis ketenangan untuk kembali kepada asal.....

No comments:

Post a Comment