14 January 2011

Too good too be true...

Aku MASIH sangat SAYANG dan CINTA akan dirinye..

kenapa ni??xley nak get him out of my head n my heart..dia ada di seluruh hati ku..
huhu kdg rs cm org terhegeh2 kat dia je..org je yg ye2 syg kan dia..cinta kan dia..
tp dia??hurmm
tp perasaan ni bkn something yang kt ley pakse2 n suruh2..
klu org xley nak lupa kan dia..
dia mayb xley nak trme org lbh dr seorg kwn..

sekarang ni hanya berserah pada takdir..
pada jodoh yang telah di tentukan...

ingin sekali aku berada dalam dakapan kata2 mesra nye..
berbantal kan angan2 kita bersama..
beselimutkan janji2 yang terlafaz..
tp aku hanya mampu mengangankan nye..
aku tidak mampu untuk mengapai ini semua...
tidak tanpa kamu..
kamu yang amat aku sayangi dan cintai..
ketahui lah rasa hati dan keinginan ku..
dakap lah aku seumur hidup mu..
kerna itu tempat yang paling selamat bg ku....

No comments:

Post a Comment