23 June 2011

Good n bad news...

kalau korang kan mana satu yg korang nak dengar dlu...good ke bad news??hurmm bagi aku aku nak dengar yang bad news dlu sebab nya, bila da sedih, ada berita yang gembira menyusul..so xde la sedih sangat..tp kalau da cakap ngn mama, good n bad news mama campurkan sekali..agak nye xnak la bg org terasa sangat kan...emm hard to swallow it all but xtau la pe yg sampai kat mama n ayah..did i eva do right?? i juz can't be that perfect, i'm juz a human... Ya Allah beri la aku kekuatan untuk mengharungi semua ini...aku beserah kepada mu dan memohon kepada mu...

tapi dalam kesedihan aku ni aku rasa bersyukur sangat-sangat..akhir nya abang ku akan kawen..hehe walaupun agak cam kena paksa la..haha lawak pun ada tapi i pray the best for u my brother..ouh org bagi la you guna bilik org on that occasion..tapi you ubah-ubah la kedudukan perabot dalam bilik tu ye..agak cm xbpe nak sesuai la klu the furniture like that..
owh if you need any help i'm here..mne org xsanggup nak tolong you pe je, da kata pn u abg org kan..the only one lak tu..sure la kitorg sangat-sangat excited..sangat-sangat xsabar okeh..org nak terlibat dari saat g merisik, tunang n even on your big day..oh n please jgn wat perangai gila you on that day..hehe cakap cam majlis nye nak dekat je..ell well, rasa nye 8 bulan lg tu xde la lame sangat kan..risik n tunang tym raye t..hehe hopefully jadi la ye kali ni...dari bpe thn yg lepas, kalau org tanya next year, next year...tah ble nak sampai nye..may u n kak Dina kawen thn depan..xsanggup tunggu lagi..haha

yang bad news nya cite yang org dengar dari mama...adat la dudk rumah org kan..tapi sangat xbez...hari-hari camni ley kurus tau x...asyk makan hati je...eh ok gak tu kan..emmm da malas nak cakpa pasl ni...

ouh n aku ada 1 misi ni...mau satukan kembali cinta dua insan yang masih menyayangi...dua-dua kawan, sahabat dan clik aku...harus la aku mahu melihat mereka bahagia kan..hehe tp misi pertama ialah mendapat kan no fon si jejaka ini...sambil-sambil itu menyuruh gadis itu keluar dari tempat yang ada orang yang menyesak kan dada itu..kisah mereka ini hebat..mana tau satu masa nanti akan ku jadikan nukilan ku...kisah cinta agung tapi masih ada halangan dan rintangan di tengah-tengah...ouh untuk kamu-kamu juga aku mendoakan kisah kamu mempunyai penamat yang indah dan bahagia...suka lihat kalian berdua...serasi bersama... :)

moga mempunyai kekuatan untuk melaksanakan misi-misi ini...lihat abg. kak Dina, si gadis n si jejaka bahagia...moga jodoh kalian sangat kuat n kalian-kalian memang jodoh kalian-kalian ye..happy for you guys.... (^_^)

No comments:

Post a Comment