11 June 2011

Untuk kalian-kalian yang ku sayang

lately ni xtau la..terasa rindu menyelubungi diri ini...rindu arwah, rindu my family, rnd abg (my dearest abg Rizwan Abdullah)...banyak sangat ke rindu dalam diri ni? tertanya gak..rasa tu mengebu2 (cm kueh apam) rasa penuh je diri ni..dada ni pn rs sesak je ngn rindu ni..orang2 yg aku penah rindu dlu xde lak..cume mereka2 ni la yg ada dlm diri aku sekarang..rindu sampai terasa nak mengalirkan air mata..xtertahan rasa nye ble ingt rindu ni..aku tersangat la confuse ngn diri ni..kenapa rasa rindu ni mengebu2? aku rindu mereka takala aku bekerja..aku rindu mereka takala seusai nye solat..aku rindu mereka takala mahu solat..aku rindu mereka tika berjalan..aku rindu mereka tika menonton..aku rindu mereka..ahh yang pasti aku rindu xkira masa..xkira waktu..xkira tempat...malah aku rindu mereka tika mata ku mahu lelap berlayar ke alam mimpi...

terkadang aku terasa sayu mengenang mereka..aku mahu ketemu mereka..aku rindu...terasa mahu memeluk insan2 yang aku rindu..mengapa??mengapa aku rasa begini? apakah maksud nya? aku binggung..aku keliru..bukan aku tidak pernah memikirkan sebab nya...pernah..malahan sering kali aku fikirkan nya...aku mahu ada di sisi mereka2 ini...mahu rasa kehadiran mereka2 ini..mahu lihat keletah mereka...aku mahu ada di dalam dakapan mereka...aku sayang mereka..sayang yang teramat sgt2...mereka tunggak aku berdiri...mereka kekuatan ku...memikirkan mereka, aku kuat berdiri..

kt masing2 ada cerita da ceritera masing2...kt masing2 ada beban dan masalah sendiri..aku tidak mahu menjadi beban..aku mahu menjadi peringan beban kalian2 yang aku sayang...aku mahu lihat senyum tawa gelak kalian..tp tidak sekali2 tangis sedih mu..kerana aku jua merasa kesakitan sedih kalian...seboleh mungkin aku mahu mengukir senyum dan tawa di bibir kalian...

ahh kalian, aku rindu...semakin rindu pada kalian...aku mahu mendakap kalian sepuas hati ku..aku ingin berada dalam lingkungan kasih dan sayang kalian...aku sayang kalian semua...maaf aku tidak dapat menahan air mata kerinduan ku dari gugur saat post ini aku taip...peluk la aku...dakap la diri ku ini.....

No comments:

Post a Comment