08 June 2011

rindu bertandang lagi

well 4hb ari tu ulang tahun arwah Farhan pergi..spe dia? dia la org yg paling aku sayang lepas family aku..dia la adik angkat aku...aku da anggap dia cm adik aku sendiri..manja dia ngn aku..nakal tu biasa la, bdk lelaki kan..tapi peribadi dia, sgt la baik..menarik..sopan je..aku sayang dia sgt2..mereka juga, keluarga nya..

4hb ari tu genap la 8 tahun arwah pergi...sekejap je rasa..alih2 da 8 tahun da peristiwa tu berlaku...perkenalan pertama yang tak terduga..menjadi kenalan yang sangat rapat..yang memahami diri ini...kesayangan aku selamanya..

tapi apakan daya, jodoh aku dengan dia xpanjang..Allah lebih sayangkan diri nya..rindu..mmg rindu..tp xley nak wat pe la, sbb aku tau ia akan menyeksa diri nya...apa yang aku ley wat is sedekah kan al-fatihah pada diri nya...

tapi kita ni hanya manusia biasa, rindu itu akan bertandang gak sekali sekala...bilamana ada peristiwa yang mengaitkan diri nya..seperti sekarang ni berhubung dengan adik dia buat aku teringt dia..ahh rindu lg..aku harap dia tenang di sana... di sisi orang2 yang beriman da di sisi Nya..amin..

akak rindu A'an sgt..akak sayang kamu selama nya...

No comments:

Post a Comment