30 June 2011

Hasrat hati ini........

aku mahu menjadi superman eh superwomen.. kerana superman@women ni kuat.. dia ley terbang ke mana saja dia nak g.. dia ley dgr bnd dari jauh.. pendek kata dia hebat.. tapi mana ada superhero yang xde kelemahan kan..cm superman kelemahan dia louis lane, kryptonite... emm aku sti la ada gak kan. wlpun xtau lg skng ni.. ahh sekuat mana pn kita, kelamahan tu tetap ada..

adakah menolak seorang yang sgt ske n cintai kita tu 1 kesalahan? aku pn xpasti. tapi kadang2 aku rs aku teruk sbb xterima dia. ada pepatah yang mengatakan terima lah org yang syg kt dari org yg kt sayang.. tu apply to guy or woman ea? stil xdapat nak buktikan. tapi setelah hati ni bahagia kemudian terluka banyak2 kali, harus kah aku begitu cepat menerima insan lain dalam diri ini? aku pn keliru.. aku xpasti. kerana yang nyata, hati ku belum sembuh dari kelukaan itu. aku takut untuk menerima kebahagian lain yang hujung nya aku masih xpasti. ahh bisa sj semua yang berlaku kita tau ending nya kan. so why not take a chance in it? katamu sungguh senang kerana sakit ini aku yang tanggung.. 

seperti bait-bait lirik anang herman syah ft syahrini 'jgn memilih aku, bila kau xbisa setia, kau xmengrti aku, diri ku, yg pernah terluka, cinta'

sering kali air mata ku gugur mendengarkan lagu ini. aku tidak menyalahkan sesiapa..aku tidak hukum sesiapa..cuma aku pernah terluka. kerana aku takut aku akan jatuh dan tidak bisa bangun lagi. hati ku fragile, mudah rapuh dan mudah hancur.. maaf sesungguhnya aku tidak bisa menyayangi dirimu seperti mana kamu menyayangi diriku. 'kerna hasrat hati ini xmungkin berpisah darimu.' 
ahh aku confuse..aku keliru..aku serabut.. 

kata la apa pun..kata lah aku bodoh.. kata lah aku self-fish.. aku hanya melindungi hati dan diri ini dari terluka..

No comments:

Post a Comment